Napisałam książkę o tym, jak zacząć nagrywać własny podcast

Poznaj moją książkę

Masz coś do powiedzenia światu? Zrób to w podcaście!

Internet nieustannie się zmienia. Po erze blogowania, a także relacji zdjęciowych i filmowych (wreszcie) nadszedł czas podcastów – dzielenia się tym, co się ma do przekazania, za pośrednictwem dźwięku. Audycji podobnych do radiowych, których gospodarz mówi do słuchaczy sam albo wraz z zaproszonymi gośćmi. To pole do popisu i samorealizacji dla osób, które chcą i mogą obdarować innych wiedzą, zainteresowaniami, wrażeniami i doświadczeniami.

Wielu podcasterów działa pro publico bono, cała rzesza innych zarabia na aktywności w sieci – bezpośrednio, gromadząc środki od darczyńców w systemie crowdfundingowym, albo pośrednio, traktując podcast jako reklamę samego siebie, swoich usług, publikacji itd. Jeśli robią to dobrze, słucha się ich z przyjemnością i niecierpliwie czeka na kolejne odcinki, to tacy podcasterzy z pewnością wiedzą:

  • Jak zorganizować własne studio
  • Jak przygotować się do nagrań
  • W jaki sposób mówić, by utrzymać zainteresowanie słuchaczy
  • Gdzie warto rozpowszechniać odcinki audycji
  • I – co ważne – jak spieniężyć swoją podcastową aktywność